×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصادزمانه : رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح ۱۳ مرکز کارآفرینی دیگر در سطح کلانشهر تهران تا پایان سال جاری خبر داد. و گفت: راه اندازی این مراکز در راستای اقدامات جهادی و داوطلبانه سازمان در حوزه کارآفرینی برای جامعه هدف به ویژه اقشار کم برخوردار، آسیب دیده و در معرض آسیب است تا با این رویکرد و اقدامات اثرگذار بتوانیم باری از دوش این قشر از جامعه برداریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمدی صدر در این باره تصریح کرد: این سازمان در راستای رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی شده، نسبت به افتتاح مراکز تخصصی و تسهیل کارآفرینی در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، اقدامات مهمی را انجام داده است.

در همین راستا، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پویشی را تحت عنوان “ دوشنبه های کارآفرینی” آغاز کرده و در این راستا در نظر داریم تا پایان سال ۱۳ مرکز تخصصی کارآفرینی به بهره برداری برسانیم که جزئیات هر یک از این مراکز در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.
بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و آمار مراکز در دست افتتاح، شاهد رشد ۳۵۰ درصدی عملکرد سازمان در این حوزه هستیم.

با راه اندازی این مراکز تا پایان سال، شهرداری تهران به عنوان « تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام » با ایفای نقش تسهیل گری و مسئولیت اجتماعی با رویکرد جلب مشارکت های بخش خصوصی و گروه های جهادی، دسترس پذیری بهتر و بیشتر برای تمامی شهروندان تهرانی به این مراکز را فراهم می کند.

گفتنی است در صورت آغاز به کار رسمی این مراکز، یکی از دستاوردهای اولیه و ابتدایی کل این مراکز را می توان تسهیل گری جهت شکل گیری ۱۰۰ کسب وکار و ایجاد اشتغال حداقل ۸۰۰ شغل تا پایان سال بر شمرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.