×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل بانک اقتصادنوین تامین مالی صنعت دارو در جهت تداوم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هموطنان را از اولویت‌های مهم این بانک برشمرد.

علیرضا بلگوری در سخنانی، ماموریت ذاتی و راهبردی این بانک را نقش‌‌آفرینی موثر در اقتصاد کشور در جهت حمایت از تولید، اشتغال و افزایش رفاه آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: بانک اقتصادنوین در سال‌های اخیر با به‌کارگیری تمام توان و ظرفیت خود سعی کرده با تامین مالی صنایع پیشران و استراتژیک کشور، رسالت خود را در شرایط سخت تحریمی در جهت رونق و شکوفایی اقتصاد و تولید پایدار به انجام رساند.

او با اشاره به عزم این بانک برای نقش‌آفرینی در توسعه اقتصادی کشور افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف توسعه، افرایش کیفیت زندگی و رفاه جامعه بوده که لازمه آن رفع موانع و تسهیل در چرخه تولید است و یکی از مهم‌ترین موانع تولید نیاز به نقدینگی و عدم توان بنگاه ها و واحدهای اقتصادی در تامین مالی است.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به اینکه صنعت دارو در ماه‌های اخیر با چالش نقدینگی مواجه شد، اظهار داشت: بانک اقتصادنوین نیز براساس رسالت و وظیفه ذاتی خود با تمام ظرفیت و توان وارد عمل شد تا سهمی در تامین مالی این صنعت که با سلامت و جان هموطنان گره خورده است، داشته باشد و خوشبختانه در ماه‌های اخیر با وجود همه تنگناها، اقدامات خوبی انجام داده و سهمیه ابلاغی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به صورت کامل ایفا کرده است.

بلگوری با تاکید بر اهمیت صنعت دارو در اقتصاد کشور، گفت: این صنعت بیش از ۹۰ درصد داروهای مورد نیاز کشور را تامین می‌کند و از توان و ظرفیت تولید بیش از میزان نیاز کشور برخوردار است و حمایت از این صنعت می تواند منجر به تولید صادرات محور و افزایش درآمد و رشد اقتصادی کشور شود. این همان هدفی است که بانک اقتصادنوین همواره برای تحقق آن تلاش کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.