×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصادزمانه : بهمن دیزل فورس; ۶ تن خوابدار، کشنده امپاور و مینی بوس پگاسوس را در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده به فروش می‌رساند. فروش این محصولات به صورت نقدی به صورت نقدی، با موعد تحویل فوری (۳۰ روزکاری پس از طی مراحل اسقاط خودروی فرسوده و واریز وجه و تکمیل پرونده) و به صورت آنلاین خواهد بود.

گفتنی است، خودروهای مجاز به اسقاط جهت پیش ثبت‌نام مینی بوس صرفاً مینی بوس، جهت محصول کشنده صرفاً کشنده و جهت کامیونت; ۶ تن خوابدار صرفاً کامیونت; ۶ تن خواهد بود و متقاضیان می‌توانند فقط در یک بخشنامه و فقط در یک خودرو پیش ثبت‌نام نمایند و به هر کدملی تنها یک‌ دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

فورس ۶تن خوابدار

کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار، خودرویی به راحتی سواری و با کاربری حمل بار است که به یک پیشرانه ۳۷۶۰ سی سی توربو شارژ با استاندارد آلایندگی یورو۵ مجهز است. از جمله امکانات رفاهی این کامیون داشتن یک تخت خواب و امکان تبدیل صندلی های جلو به فضای خواب سرنشین دوم است.

کشنده امپاور

کشنده امپاور BD500، مجهز به یک موتور ۱۱۸۰۰ سی.سی توربو شارژ با سطح آلایندگی یورو ۵ است که قدرتی در حدود ۵۰۰ اسب بخار و نیروی گشتاوری معادل ۲۳۰۰ نیوتن متر را توسط یک گیربکس ۱۲ سرعته AMT مدل TRAXON از برندZF که دارای یک ریتاردر ۵ حالته است به چرخ های محور عقب منتقل می‌کند و به این واسطه قادر به حمل وزن ترکیبی مجاز ۴۴ تن است.

مینی بوس پگاسوس

مینی بوس پگاسوس دارای موتورISUZU-4JJ1GD و جعبه دنده دستی- ۶ سرعته JIANGXI تحت لیسانس GETRAG آلمان است. این مینی بوس در دو تیپ ۱+۱۸ و ۱+۲۳ صندلی (تاشو) به بازار عرضه شده و سالن مسافرین سحرپلاس به یک کولر ۱۲KW همراه با کندانسور ۳ فن مجهز است که با وجود دریچه‌های تهویه مطبوع مستقل در هر ردیف صندلی به طور یکنواخت کل سالن را خنک می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.