×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : سومین دوره مسابقات دارت و دو صحرا نوردی ایمیدرو و شرکت‌های تابعه که شامل ۳۶ تیم از شرکت های فولاد و معدنی کشور است ۱۰ و ۱۱ آذر ماه به میزبانی ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، درمسابقات دو صحرا نوردی که ۱۰ آذر با حضور ۷۲ شرکت کننده (۱۲ تیم ۸ نفره) برگزار گردید ، ذوب آهن اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و همچنین در مسابقات دارت نیز تیم الف بانوان ذوب آهن نیز به مقام دوم دست یافت.
در مراسم اختتامیه این مسابقات مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب آهن اصفهان ، مهدی شاه محمدی مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایمیدرو ، محسن آذر مهر رییس کارگروه ورزش ایمیدرو و مجتبی لطفی رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حضور داشتند .
بهرامی در این مراسم، با اشاره به اینکه شرکت ایمیدرو نقش محوری در این مسابقات دارد گفت: سلامتی کارکنان و ایجاد شور و نشاط از اولویت های مهم برگزاری این مسابقات است و در مرحله بعد قهرمانی مهم است .
وی فضای رقابتی سالم در این مسابقات را یکی از مزیت های آن دانست و خاطر نشان ساخت : با برگزاری این مسابقات می توان روحیه ورزش و نشاط را علاوه بر شرکت ها در خانواده ها نیز نهادینه کرد و ورزش بهترین ابزار برای همدلی و همگرایی در جامعه است .
وی توسعه ورزش کارگری را یکی از اولویت های ذوب آهن اصفهان دانست و گفت : ورزش باعث سلامت کارکنان و ایجاد بهره وری در سازمان ها خواهد شد و سرمایه گذاری در این امر نوعی فعالیت در جهت پیشگیری از بیماری است .
رییس کارگروه ورزش ایمیدرو نیز ، ضمن قدر دانی از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات در ذوب آهن اصفهان گفت : پس از فرو نشستن اوج شیوع کرونا، استقبال سازمان ها برای شرکت در این مسابقات بیشتر شده که این نشان از اهمیت به سلامت کارکنان است .
وی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان اولین میزبان این مسابقات در اصفهان است، گفت : سعی می کنیم تا با تمهیداتی، رشته های ورزشی بیشتری را در این مسابقات شرکت دهیم و امسال این مسابقات در ۱۰ رشته برگزار خواهد شد .
پس از برگزاری مسابقه دو صحرا نوردی تیم های ذوب آهن اصفهان ، فولاد مبارکه و گل گهر سیرجان به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده زیر چهل سال احسان محمودی از مس ایران ، داود شمس از ذوب آهن اصفهان و یاسر حسن پور از فولاد مبارکه به ترتیب اول تا سوم و در رده بالای چهل سال محسن رضایی از فولاد مبارکه ، منصور دهقانی و سعید همتیان از ذوب آهن اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند، در مسابقات دارت نیز تیم الف بانوان ذوب آهن اصفهان (ریحانه ابراهیمی و زهرا اسدی) به مقام دوم دست یافت و همچنین رده انفرادی آقایان، مجتبی رنجبر نیز به مقام سوم دست یافت.
شایان ذکر است در پایان این مسابقات از دو قهرمان پیشکسوت دو صحرانوردی محمد صالح مرادی از مس سونگون و محمد مانده زاده از فولاد خوستان تجلیل به عمل آمد .
شهداد مرتجی مسئول برگزاری مسابقات ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه مسابقات دارت و دو صحرا نوردی با حضور تیم های از شرکت های فولادی و معدنی سراسر کشور در ذوب آهن اصفهان برگزار شد گفت : مسابقات دارت نیز بین ۳۶ تیم آقا و خانم که جمعاً با کادر فنی تیم‌ها، میزبان ۱۲۰ نفر بودند برگزار شد . نحوه برگزاری مسابقات نیز بدین صورت بود که مسابقات آقایان و بانوان همزمان اما به صورت مجزا برگزار شد و استقبال از این مسابقات بسیار بهتر از سال قبل بوده است، در مسابقات دارت نیز نسبت به دو سال قبل تعداد نفرات بیشتری شرکت کرده‌اند و کیفیت آن نیز بهتر بود .
مسئول برگزاری مسابقات شرکت تصریح کرد: سعی کرده‌ایم برای میزبانی از تیم‌ها تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. در واقع تیم‌هایی که به مسابقات آمده‌اند با گواهی تست PCR وارد شده‌اند و تلاش ما این بوده است تا تمامی موارد بهداشتی لحاظ شود. وی افزود: فلسفه برگزاری مسابقات این است که پرسنل کارگر یا کارمند از بدنه کارخانه جدا شوند و همدلی و اتحاد خوبی بین پرسنل شرکت‌های فولادی و معدنی ایجاد شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.