×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: ساخت و توسعه دهکده المپیک در کنار ورزشگاه نقش جهان یک ضرورت ملی است و با همیاری و همکاری مسئولان ملی و استانی می توان این ظرفیت را توسعه داد تا در آینده شاهد برگزاری رویدادهای بزرگ ملی و بین المللی دراین دهکده باشیم.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از خبرنگار فولاد؛ حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، در دیدار با مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه سپاهان اظهار کرد: در ابتدا از زحمات مدیرعامل، هیئت مدیره، مربیان، ورزشکاران و تمام دست اندرکاران باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان فولاد مبارکه بابت کسب نتایج درخشان و قابل قبول تیم های مختلف ورزشی و نائب قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته تشکر و قدردانی می کنم.

وی با تاکید بر استعدادیابی و توسعه رشته های ورزشی پایه تصریح کرد: ساخت و توسعه دهکده المپیک در کنار ورزشگاه نقش جهان یک ضرورت ملی است و با همیاری و همکاری مسئولان ملی و استانی می توان این ظرفیت را توسعه داد تا در آینده شاهد برگزاری رویدادهای بزرگ ملی و بین المللی دراین دهکده باشیم.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با اشاره به تامین درآمدهای ثابت و پایدار توسط باشگاه سپاهان تصریح کرد: باشگاه سپاهان باید علاوه بر استعدادیابی در زمینه های مختلف ورزشی با برنامه ریزی منسجم در کانون هواداران باشگاه از ظرفیت حمایت هواداران، برای تقویت رده های مختلف ورزشی به خوبی استفاده شود.

عظیمیان در خاتمه گفت: باشگاه داری حرفه ای یکی از ضرورت های باشگاه سپاهان است و باید مدیرعامل و هیئت مدیره حتما به این سمت حرکت کنند. حرکتی که بدون شک که لازمه آن تامین درآمد ثابت و پایدار و تقویت زیرساخت ها و اخذ قراردادهای سالم با بازیکنان خواهد بود.
از درخشش تیم فوتبال سپاهان تا توسعه بزرگترین ورزشگاه کشور با حمایت های فولاد مبارکه

محمدرضا ساکت در این دیدار ابتدا گزارشی از فعالیت های فصل ۹۹- ۱۴۰۰باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ارائه کرد و افزود: در فصل گذشته باشگاه فولادمبارکه سپاهان در رشته های مختلف ورزشی به دستاوردهای مهمی دست یافت که می توان به ۶۷ ملی پوش، ۳ راه یافته به المپیک در بخش آقایان و ۴۸ ملی پوش و ۱ راه یافته به المپیک در بخش بانوان اشاره کرد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه تصریح کرد: ۱۸ فوتبالیست در رده های سنی مختلف در تیم ملی و بالغ بر ۹۰ تیم ورزشی از دیگر موفقیت های این باشگاه در فصل گذشته بوده است. همچنین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تنها باشگاهی است که ۴ تیم در رده های سنی فوتبال پایه شامل نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانی کشور رساند و یکی از تیم ها به قهرمانی نائل آمد و دو تیم دیگر هم نائب قهرمان شدند. یکی از این تیم ها هم در مرحله نیمه نهایی حضور یافت که در رشته فوتبال رکورد ارزنده ای محسوب می شود که نشان از اهمیت دادن باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به فوتبال پایه است که مورد تقدیر مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه هم قرار گرفت.
وی اضافه کرد: دستاوردهای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به رشته فوتبال محدود نمی شود بلکه در سایر رشته ها در بخش بانوان و آقایان این موفقیت ها وجود داشته است و سازماندهی در حوزه استانداردهای نوین مدیریتی در این باشگاه پیش بینی و برنامه ریزی شده است.
ساکت گفت: تدوین برنامه های استراتژیک باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با مشارکت معاونت تکنولوژی و معاونت سرمایه گذاری و امور شرکت ها صورت گرفته که جا دارد از این معاونت ها و دیگر همکاران این شرکت تشکر و قدردانی کنم.
وی بیان کرد: پیشبرد زیرساخت های تکمیلی ورزشگاه نقش جهان، به عنوان ابرپروژه ورزشی بین المللی کشور پس از انقلاب، با همکاری معاون اجرای پروژه های توسعه شرکت فولاد مبارکه و سایر همکاران ایشان در حال پیگیری است که جای تشکر و قدردانی دارد و در این پروژه بزرگ ورزشی با ظرفیت ۷۵ هزار نفری بستری استاندارد برای برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی فراهم می شود.
ساکت گفت: توسعه زیرساخت ها در ورزشگاه شهر صفائیه و مجموعه ورزشی باغ فردوس با حمایت های معاون نیروی انسانی انجام گرفت که موفقیت های حاصل شده مرهون تلاش و حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و معاونان است.
وی به کسب ۶۵ امتیاز تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر و نائب قهرمانی این تیم پرداخت و توضیح داد: کسب این امتیاز در سالهای اخیر رکورد محسوب می شود و علاوه بر این دستاورد ارزنده، کسب آقای گل و آقای پاس گل توسط تیم فوتبال سپاهان نشان می دهد که مسیر هدفگذاری شده در این باشگاه دقیق و برنامه ریزی شده است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه بیان کرد: انعکاس صحیح و به موقع دستاوردها و حمایت های باشگاه ورزشی فولادمبارکه در عرصه رسانه مرهون حمایت های روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و پایگاه خبری ایراسین است که با اطلاع رسانی دقیق این موفقیت ها را به جامعه عرضه کردند.
وی افزود: موفقیت های باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در کنار دستاوردهای شرکت فولاد مبارکه در رکوردهای کمی و کیفی و کسب سود خالص، توسعه واجرای پروژه های نوین در بخش زیرساخت فنی و تولیدی و ایفای مسئولیت های اجتماعی حائز اهمیت است.
ساکت به هدف گذاری باشگاه فولادمبارکه سپاهان در سال جدید هم اشاره ای کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰، ۹۳ تیم ورزشی در قالب ۲۶ رشته با دو هزار و ۴۰۴ ورزشکار و کادر فنی تحت حمایت این باشگاه قرار خواهند گرفت و دورنمای این باشگاه حرکت به سوی حرفه ای تر شدن و ارتقا استانداردهای نوین مدیریتی و بهبود مستمر و تعالی سازمانی است.
وی افزود: کمبودهای ورزشگاه نقش جهان اعم از پارکینگ، جاده دسترسی، دوربین های کنترل، گیت های ورودی و سیستم های بلیت فروشی الکترونیکی، دیوار کشی، حصارکشی اطراف ورزشگاه و فضای سبز با حمایت معاون اجرای پروژه های توسعه شرکت فولاد مبارکه و همکاران ایشان درحال پیگیری است و مدیر کمیسیون معاملات و مدیر قراردادهای خرید این شرکت هم پیگیر قراردادها و وصول معاملات هستند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه تصریح کرد: در ۹ ماه گذشته سعی کردیم نوسازی تشکیلاتی و ساختارهای اداری و تشکیلاتی باشگاه را توسعه دهیم و امیدواریم در راستای استعدادیابی، پرورش و جذب استعدادهای ورزشی، ارتقا استعدادها و تبدیل کردن ستاره های بزرگ ورزشی و معرفی آنها به تیم ملی موفق باشیم.
حضور قدرتمند در مسابقات ملی و بین المللی؛ هدف مهم باشگاه سپاهان
مجتبی لطفی رئیس هیئت مدیره باشگاه فولادمبارکه سپاهان هم در این دیدار بر توسعه زیرساخت های ورزشی در مقیاس ملی از جمله دهکده المپیک تاکید کرد و گفت: امیدواریم این طرح زیربنایی در دولت سیزدهم به تصویب برسد.
وی افزود: باشگاه سپاهان در سال جدید ۹۳ تیم ورزشی را در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف مورد حمایت قرار می دهد و یکی از اهداف مهم احداث پایگاه های استعدادیابی و پرورش استعداد در رشته های ورزشی توپی در سراسر کشور است.
لطفی با اشاره به اینکه سردار آزمون پرورش یافته باشگاه سپاهان است، گفت: مهمترین هدف باشگاه، حضور قدرتمند در مسابقات ملی و بین المللی است و یکی از موضوع هایی که شرکت فولادمبارکه دنبال می کند توسعه زیرساخت های ورزشی در استان اصفهان است.
وی در خاتمه به برنامه های تدارک دیده شده باشگاه در زمینه ایجاد درآمد ثابت و پایدار پرداخت و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته از این درآمدهای ثابت بتوان برای توسعه ورزش کشور و به خصوص ورزش استان اصفهان بهره گرفت و همچنین بزرگترین ابرپروژه پس از انقلاب یعنی دهکده المپیک هم با حمایت دستگاه های ذیربط به سرانجام برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.