×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : در پی اعطاي تسهیلات بموقع توسط شعبه دزفول، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول، با اهداي لوح تقدیر، از عملکرد رئیس و کارکنان این شعبه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: در پی اعطاي تسهیلات بموقع توسط شعبه دزفول، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول، با اهداي لوح تقدیر، از عملکرد رئیس و کارکنان این شعبه تقدیر و تشکر به عمل آورد.
بنا بر این گزارش، شعبه دزفول درخواست های ارسالی به شعبه را در کوتاه ترین زمان و حداقل مراجعه انجام و نسبت به افتتاح حساب و تکمیل پرونده اعتبار سنجی و واریز مبلغ تسهیلات اقدام كرده است.
بر اين اساس، عملکرد رئیس و کارکنان شعبه دزفول موسسه اعتباری ملل، باعث رضایت مردم عزیز شهرستان شد که معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول با ارسال این متن، از ایشان تقدیر به عمل آورد.
(بدین وسیله، لازم می‌دانم از زحمات بی شائبه، اهتمام و خدمات ارزشمند شما در جهت خدمت به مردم شریف شهرستان دزفول و همکاری با فرماندار ویژه شهرستان دزفول تقدیر و تشکر به عمل آورده که امید است با این چنین اقدامات شایسته و درخور مردم غیور و شهیدپرور شهرستان دزفول، شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شما باشیم. توفیق روز افزون همراه با عزت و سلامتی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.)

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.