×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصادزمانه : معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ از برنامه ریزی اجرای هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با مشارکت شبکه جهادی مساجد، خیرین، نخبگان، شورای قرارگاه های جهادی، نمایندگان مدیران محلات و تشکل های دانشجویی در منطقه ۲۰خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ مهدی مالمیر سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ بر مردمی بودن برگزاری مراسم سردار دلها تاکید و افزود: با توجه به تاکید شهردار محترم تهران، برنامه‌ های خودجوش و جهادی اجرا خواهد شد تا عشق مردم به قهرمان ملی خودشان به صورت برجسته به نمایش درآید.

🔺مالمیر همچنین به محوریت مساجد در مراسم شهادت حاج قاسم اشاره کرد و افزود: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با روحانیون شبکه جهادی ۳۵ مسجد سطح منطقه، حضور پررنگ‌تر مساجد، معتمدان و نخبگان محلی در برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم را شاهد خواهیم بود.

🔺او اضافه کرد: به همین مناسبت همایش نسل سلیمانی ها با هدف الگوسازی برای کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری،رونمائی از نماهنگ سه زبانه فارسی، عربی و عبری با عنوان انتقام و تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت و جانبازان اغتشاشات اخیر در مجموعه ایوان ری برگزار شد.

🔺مالمیر ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بازدید از خانواده معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدای گمنام، تهیه محصولات فرهنگی مجازی، برگزاری نمایشگاه کتاب و فضاسازی با موضوع ایثار و شهادت، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع مقاومت، برگزاری مراسم مذهبی در مساجد، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان از جمله اقدامات این مناسبت است.

🔺سرپرست معاونت اجتماعی غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در بهشت زهرا (سلام‌الله علیها)، برپایی ایستگاه صلواتی و فرهنگی، فضاسازی محله ای، مسابقات فرهنگی در قالب دلنوشته، ختم قرآن کریم در مراسم محفل انس با قرآن، برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و مردمیدان، توزیع کتب مرتبط با زندگی سردار سلیمانی و راه‌اندازی کاروان خودرویی و موتوری را از دیگر برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.