×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۷ خرداد , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Sunday, 28 May , 2023
تجدید و تمدید موفقیت‌آمیز گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی یکپارچه فولاد خراسان

اقتصاد زمانه : ممیزی خارجی هفت نظام مدیریتی در فولاد خراسان با موفقیت، انجام و انطباق فرایندهای مورد بررسی با استانداردها تایید شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خراسان، ممیزی شخص ثالث مجتمع فولاد خراسان که از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده بود، ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ با برگزاری نشست اختتامیه به صورت ویدئو کنفرانس به پایان رسید.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و فناوری مجتمع فولاد خراسان، تیم ممیزی شرکت SGS شامل سرممیز و چهار نفر از ممیزین این شرکت، در طی سه روز، ممیزی یکپارچه نظام‌های مدیریتی شرکت را به پایان رساندند. دکتر حسینیان، سرممیزی سیستم مدیریت انرژی و سایر سیستم‌های مدیریتی شرکت را بر عهده داشت و مهندس عبادی، تقوی، عضدی و خانم علوی اعضای تیم ممیزی سایر سیستم‌های مدیریتی بودند.

شفیعیان افزود: ممیزی‌های انجام شده برای تمام سیستم‌ها به صورت یکپارچه و در قالب ۱۶ نفر روز نشست صورت گرفت.

نشست پایانی این دوره از ممیزی، ساعت ۱۴ (۲۲ شهریور ماه) با حضور معاونان «منابع انسانی و امور اجتماعی» و «طرح و توسعه»، به‌صورت حضوری در محل دفتر قائم مقام شرکت انجام شد و معاون بازاریابی و فروش فولاد خراسان نیز به صورت مجازی در این نشست حاضر شد. مدیران و روسای شرکت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از بستر مجازی با ارائه گزارش‌های مبسوط از فرایند ممیزی، در این نشست حضور یافتند.

معاون برنامه‌ریزی و فناوری شرکت، از تائید گواهینامه‌های کلیه سیستم‌های مدیریتی فولاد خراسان (بر اساس هفت استاندارد مدیریتی) خبر داد.

گفتنی است شرکت مجتمع فولاد خراسان برای اولین بار در سال ۸۲ نسبت به استقرار استاندارد مدیریت کیفیت «ISO 9001 » اقدام کرد و موفق به دریافت گواهینامه مذکور شد. سپس در سال ۸۳ با استقرار استانداردهای مدیریتی «زیست‌محیطی» (ISO 14001) و «ایمنی بهداشت شغلی» (ISO45001) در قالب سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) موفق به دریافت گواهینامه‌های استانداردهای مذکور شد. در سال‌های گذشته، سایر استانداردهای مدیریتی شامل: «مدیریت آموزش» (ISO10015) «مدیریت انرژی» (ISO50001) و «مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان» ( ISO10002) و «مدیریت سنجش رضایت مشتریان» (ISO 10004) در شرکت استقرار یافته و هر سال در چارچوب ممیزی‌های مراقبتی، انطباق فرایندها و عملکرد مجموعه با استانداردهای یاد شده توسط شرکت بین‌المللی SGS مورد ممیزی قرار می‌گیرد.

گفتنی است در این دوره سه روزه ممیزی، گواهینامه دو نظام مدیریتی ISO10002 و ISO10004 تجدید شد و سایر نظام‌ها مورد ممیزی مراقبتی قرار گرفتند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.