×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : ​مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از دو شرکت پتروشیمی در استان بوشهر بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت پتروشیمی تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی در سفر به بوشهر ضمن بازدید از چهار شعبه بانک در این استان، در دیدار با مدیران دو شرکت پتروشیمی «پارس» و «کیمیای پارس خاورمیانه» گفت: همکاری بانک صادرات ایران با صنعت پتروشیمی عامل مهمی در کمک به تامین مالی زنجیره‌ای در این صنعت شده تا جایی که بسته‌های اعتباری ویژه‌ای همچون «پتروصاد» برای این منظور به کار گرفته شده و با استقبال نیز روبرو شده است.
وی افزود: بهره‌گیری از امکانات و قابلیت‌های شعب داخلی و خارجی بانک صادرات ایران برای ارائه انواع خدمات مالی و پشتیبانی از صنایع داخلی به ویژه صنعت پتروشیمی با جدیت دنبال خواهد شد و علاوه‌ بر این، تمامی ظرفیت‌های شرکت‌های ابزاری بانک از جمله، صرافی سپهر، بیمه سرمد، تامین سرمایه سپهر، لیزینگ، پرداخت الکترونیک و سایر امکانات خود برای خدمت‌رسانی به این مجموعه‌ها استفاده خواهد کرد.
ایمانی حمایت بانک صادرات ایران از صنعت پتروشیمی را راهبردی و دارای جایگاه ارزشمند ملی عنوان کرد و افزود: بانک صادرات ایران برای توسعه و تداوم این راهبرد، با استفاده از ابزارهای نوین مالی برگ دیگری از این همکاری را رقم خواهد زد.
وی با اشاره به آمادگی بانک برای ارائه انواع خدمات مالی و پاسخگویی به نیازهای تسهیلاتی و اعتباری این صنعت، قابلیت‌های بانک از جمله صدور اعتبارات اسنادی و ضمانت‌نامه و همچنین اوراق گام به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تامین مالی در شبکه بانکی را نیز تشریح کرد.
در این دیدارهای جداگانه، سیدحمید زارع جانشین مدیرعامل و مدیر مجتمع پتروشیمی پارس و همچنین امیر گنجی‌دوست، مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با قدردانی از حمایت‌های بانک صادرات ایران خواستار افزایش همکاری‌ها و استفاده از توانمندی‌های داخلی و منطقه‌ای بانک صادرات ایران برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود شدند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در این سفر که با همراهی معاونان شعب، اعتباری و بانکداری جامع بانک و همچنین مدیرامور شعب جنوب و مدیر شعب استان بوشهر انجام شد از چهار شعبه «چاه مبارک»، «اخند»، «عسلویه» و «نخل تقی» بانک بازدید و روند خدمت‌رسانی به مردم و زیرساخت‌های اقتصادی منطقه را مورد بازدید قرار داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.