×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : بیمه تعاون با هدف توسعه و ترویج اندیشه بیمه ای، در بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه حامی برگزیدگان چهره ماندگار و کتاب منتخب شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه که همزمان با روز بیمه برگزار می شود، یونس مظلومی، مدیرعامل، محمد صالح چیت گران، عضو هیأت مدیره، محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی و همچنین جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه تعاون با هدف توسعه و ترویج دانش بیمه ای و گرامیداشت روز بیمه حضور پیدا کردند.
در این مراسم که محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور؛ سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی؛ غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا؛ سید محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران و حمید کردبچه، رئیس پژوهشکده بیمه در آن به سخنرانی پرداختند، شرکت بیمه تعاون به منظور گسترش تلاش برای فرهنگسازی بیمه و توسعه و ترویج دانش بیمه ای، به عنوان حامی انتخاب چهره ماندگار و نیز کتاب سال بیمه حضور داشت.
بر این اساس، «سید محمود علوی» به عنوان چهره ماندگار صنعت بیمه و کتاب «محشای قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث» نوشته «سید جواد میرقاسمی» به عنوان کتاب سال صنعت بیمه انتخاب شدند.
شایان ذکر است که شرکت بیمه تعاون، همواره در مسیر گسترش فرهنگ بیمه، توسعه و ترویج دانش بیمه ای و نیز ارج نهادن به مقام بزرگان و پیشکسوتان حرکت کرده و در این زمینه به عنوان شرکتی پویا و فعال شناخته می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.