×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصادزمانه : عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با هدف برنامه ریزی برای ایام نوروز در راستای تامین، تولید و توزیع و ارائه خدمات شایسته به عموم مشترکین جزیره از شرکت آب و برق کیش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی در بازدید از شرکت آب و برق کیش، با تاکید بر تحقق پایداری در حوزه آب و برق این منطقه، اظهار داشت: با استعلام انجام شده از مجموعه توسعه و سلامت کیش و نظارت های مستمر در این زمینه؛ کیفیت تولید آب این منطقه از استانداردهای لازم برخوردار است و مورد تایید قرار گرفته است.

پورزادی به تمام کیشوندان و گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند توصیه کرد با خیال راحت از آب تولیدی شرکت آب و برق کیش که دارای تجهیزات و کارشناسان مجرب در این حوزه هستند، استفاده کنند.

به گفته پورزادی، افزودن ترکیبات آب معدنی و فرایند آزمایش های شیمیایی و میکروبی که در شرکت آب و برق کیش در حال انجام است یکی از ظرفیت های قابل قبولی در این مجموعه محسوب می شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ضمن قدردانی از تلاش و اقدامات موثر شرکت آب و برق کیش در راستای ارائه خدمات شایسته به عموم مشترکین، خاطر نشان کرد: در مقایسه با آذرماه سال گذشته امروز با تفاوت های قابل توجهی، شاهد ۲۵ درصد ظرفیت تولید آب نسبت به سال گذشته هستیم.

سعید پورزادی، گفت: تابستان امسال با انجام فرایند تبادل بین دو نیروگاه و انجام اقدامات فنی و سایر اقدامات موثر خوشبختانه در حوزه برق مشکل قطعی همانند سال های قبل نداشتیم؛ حتی تعداد ۵ دستگاه دیزل که جهت پیک بار پیش بینی شده بود مورد استفاده قرار نگرفت.

وی با تاکید به ظرفیت فاضلاب جزیره و اهمیت موضوعات زیست محیطی کیش، اظهار داشت: امسال شاهد افزایش دو برابری ظرفیت تصفیه خانه شمال جزیره کیش بودیم که از بهمن سال گذشته با برنامه ریزی های لازم و تامین منابع مالی خوبی که صورت پذیرفت در شهریور ماه امسال مصادف با هفته دولت، تصفیه خانه مورد نظر به مدار بازگردانده شد و این ظرفیت به ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب در روز رسیده و قابلیت افزایش به ۲۰ هزار متر مکعب تصفیه فاضلاب در روز را نیز دارد.

سعید پورزادی در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: تصفیه خانه دیگری را هم در جنوب جزیره در مرحله مناقصه در دستور کار قرار گرفته که ظرفیت تصفیه آن ۴۵۰۰ مترمکعب در روز خواهد بود.

پورزادی، تصریح کرد: با احداث این تصفیه خانه پیش بینی می شود ۹۰ درصد فاضلاب تولیدی جزیره کیش که دستاورد خوبی نیز می باشد در بازچرخانی آب مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای عملیات گاز رسانی و گاز سوز نمودن سوخت نیروگاه های جزیره کیش در خرداد ماه امسال گفت: انجام این مهم به پایداری شبکه کمک خواهد کرد چرا که تولید آب و برق یک محصول استراتژیک در جزیره کیش با توجه به شرایط جغرافیایی و عدم اتصال به سرزمین اصلی است.

شایان ذکر است، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از سامانه جدید هوشمندسازی مدیریت توزیع آب، واحد جدید مشترکین با هدف تکریم ارباب رجوع، آزمایشگاه میکرو شیمیایی، واحد جدید تولید آب به ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب، بازدید و توضیحات کارشناسی توسط مسوولان هر بخش به هیات همراه صورت پذیرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.