×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024

اقتصاد زمانه : جلسه مشترک دکتر سلیمانی مدیرعامل هلدینگ صدرتامین با نمایندگان بانوان شرکت های تابعه و وابسته، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، وی در این نشست ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه رجب و همچنین ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت:‌ بانوان به عنوان بخش مهمی از شاغلین هلدینگ صدرتامین،نقش بسزایی در تحقق اهداف شرکت ها دارند و مسئولیت پذیری،تعهد کاری،سلامت فکری و معنوی این قشر تاثیر گذار همواره مهم بوده است. وی افزود: این تلاشگران در کنار مدیریت خانواده در محل کار نیز با تلفیق دانش و تجربه خود الگوی موفق یک فرد شاغل به شمار می روند.‌

وی اضافه کرد : این سرمایه های انسانی ارزشمند همواره با درخشش در پست های مختلف سازمانی توانمندیهای خود را به منصه ظهور رساندند اما برای بهره گیری بیشتر از قابلیت های بانوان، هلدینگ، برنامه هایی را در نظر گرفته است.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین از تدوین بانک اطلاعاتی بانوان شرکت های تابعه و وابسته هلدینگ خبر داد و خاطر نشان کرد: به منظور شناسایی توانمندیهای بانوان و بهره گیری هر چه بیشتر از آنها در راستای رشد و توسعه سازمانی در سمت های مدیریتی،بانک اطلاعاتی از توانمندیهای این قشر فرهیخته تدوین می شود.

این مقام مسئول تشکیل صندوق حمایت از بانوان را از دیگر اقدامات هلدینگ صدرتامین برشمرد و گفت : از طریق این صندوق مشکلات بانوان در زمینه های مختلف با حضور نمایندگان این قشر بررسی شده و راهکار لازم ارائه می شود‌.

غلامرضا سلیمانی تصریح کرد: مستند سازی فعالیت های بانوان در قالب انتشار فصلنامه،ویدئو و … نیز از جمله اقدامات دیگر است که از طریق امور بانوان هلدینگ و با مشارکت بانوان شرکت های تابعه و وابسته انجام می گیرد.

شایان ذکر است در این نشست صمیمی،نمایندگان بانوان از شرکت های مختلف به بیان دیدگاهها و پیشنهادهای خود پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.