×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

    

اقتصاد زمانه : مدیرعامل بیمه سینا با حضور در شعبه بیرجند ضمن افتتاح ساختمان جدید این شعبه با همکاران و نمایندگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در مراسم افتتاح ساختمان جدید این شعبه ضمن اطلاع از روند بازسازی و اقدامات انجام شده اظهار کرد: فضای اداری شعب به عنوان یکی از مهمترین عناصر در جذب مشتریان و همچنین یکی از مولفه‌های موثر در بازاریابی به حساب می‌آید و به همین منظور بازسازی و تجهیز شعب از جمله برنامه‌های راهبردی شرکت بوده که خراسان جنوبی نیز یکی از استان‌های اولویت‌دار در این مهم در سال‌جاری بود که الحمدالله این شعبه به بهره‌برداری رسید و امید است منشاء خدمات شایسته بیمه‌ای به مردم شریف و با فرهنگ این استان باشد.

وی با ابراز خرسندی از نتایج حاصله از عملکرد شرکت در پنج ماهه نخست امسال گفت: تلاش مجموع همکاران ستاد، شعب و نمایندگان منجر به رشد ۴۲ درصدی درآمدها در این مدت شده و بر این اساس پیش‌بینی می‌شود با اقدامات موثر بازاریابی در سطح شعب کشور و ستاد،
گزارش میان دوره‌ای بسبار مناسب و توام با سود بسیار خوب و مورد انتظار سهامداران خواهد بود.
مدیرعامل بیمه سینا ضمن تاکید بر لزوم توجه به زیرساختهای لازم برای فعالیت یک شرکت بیمه تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر در بخش سرمایه‌گذاری، عملیات بیمه‌گری و کفایت ذخایر و توانمتدسازی سرمایه انسانی و حوزه فناوری اطلاعات شرایط مطلوبی داریم و دغدغه‌ای در این زمینه وجود ندارد.
وی همچنین به تکالیف اجتماعی شرکت با توجه به اینکه شرکت زیر مجموعه نهاد انقلابی بنیاد مستضعفان هست اشاره کرد و گفت براساس منویات مقام محترم ریاست بنیاد باید به پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز مناطق محروم نیز توجه ویژه داشت و از همکاران دعوت کرد با ارائه طرح‌های عام‌المنفعه بیمه‌ای برای اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه شرکت را در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همراهی کنند.
ایشان در ادامه به لزوم دقت و سرعت در رسیدگی و پرداخت خسارت‌ها بیان داشت: مشتری‌مداری و رعایت حقوق مشتریان باید به عنوان یک اصل همواره مدنظر همکاران قرار گیرد، در ضمن انتظار ما این است که مدیران شعب با دقت و طبق بودجه ابلاغی در جهت تحقق اهداف تعیین شده حرکت کنند.

این گزارش می‌افزاید: در بخشی از این جلسه، همکاران و نمایندگان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مدیرعامل نیز دستور پیگیری موارد مطرح‌شده را صادر کرد.

طبق این گزارش مدیرعامل بیمه سینا در جریان این سفر، بازدیدی از شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی داشت و طی دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد آن، در مورد افزایش همکاری‌ها گفت‌وگو کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.