×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۹ از استقبال گسترده شهروندان از اجرای طرح من شهردارم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی ضمن بررسی عملکرد ۵۳ فقره پروژه توسعه محله ای ۱۴۰۱ در حوزه های اجرایی، بر اجرای کامل پروژه های مذکور تا پایان سال جاری که پیشرفت ۶۰ درصد داشته تاکید کرد.

شهردار منطقه ۹ گفت: با برگزاری جلسات متعدد، برنامه ریزی برای ۷۱ فقره پروژه توسعه محله ای معاونت های اجرایی با اعتباری معادل ۷۱۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

مرتضوی یادآور شد: در ارتباط با طرح “من شهردارم” نیز ۷۱ پروژه با مشارکت شهروندان محلات ۸ گانه از طریق آدرس اینترنتی https://manshahrdaram.tehran.ir و کد دستوری(USSD: ۱۳۷۳۱۰# برای شهروندان و سامانه میزکار الکترونیکی کارکنان برای همکاران با اشتراک گذاشته شده است.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ تاکید کرد: در این بودجه ریزی مشارکتی طرح ها و پروژه هایی که بیشترین آراء مردمی را داشته باشند در اولویت اجرا توسط شهرداری های مناطق قرار خواهند گرفت.

برنامه ریزی و تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ منطقه ۹

شهردار منطقه ۹ از برنامه ریزی مالی، تدوین بودجه و اعتبارات سال ۱۴۰۲ طی جلسات متعدد با حضور معاونین خبر داد.

او گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ با اعتباری معادل ۳۳۶۶ میلیارد ریال در بخش های تملک دارایی سرمایه ای (۲۱۷۰ میلیارد ریال) و هزینه ای (۱۱۹۶ میلیارد ریال) پیش بینی و توسط مدیران و همکاران اجرا خواهد شد.

مرتضوی با اشاره به ابتکار شهردار تهران مبنی بر بودجه ریزی مشارکتی و اجرای طرح «من شهردارم!» با ۴۰۰۰ هزار پروژه توسعه محله ای در محلات ۳۸۴ گانه تهران از این امر به عنوان نمونه ای از مشارکت مردمی در مدیریت شهری یاد کرد.

لازم به ذکر است در راستای اجرای پروژه های توسعه محلی و اجرای طرح “من شهردارم”، اداره روابط عمومی منطقه ۹، موشن گرافیکی در این خصوص تولید و منتشر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.