×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی با امضای تفاهم‌نامه مشترک از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیران ارشد استان اصفهان در شرکت سایپاسیتروئن آغاز شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از سایپانیوز، این تفاهم‌نامه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و پیاده‌سازی اقتصاد مردمی درون‌زا اجرا خواهد شد.

تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی اقتصاد مقاومتی که به امضای علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا رسید، دستیابی به توسعه متوازن منطقه‌ای جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش مردمی و غیردولتی را در دستور کار دارد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، عباس رضایی، استاندار اصفهان، سید جواد ساداتی‌نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، روح‌الله دهقانی، دادستان کاشان، علی اکبر مرتضایی، فرماندار ویژه کاشان و ناصر آقامحمدی، مدیرعامل سایپاسیتروئن از دیگر امضا کنندگان این تفاهم‌نامه بودند.

تحقق‌بخشی به رویکرد دولت جهت دستیابی به عدالت اجتماعی و توسعه متوازن با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و طبیعی منطقه در کنار تکیه بر قابلیت و توانمندی‌های بومی و طبیعی در راستای مردمی و درون‌زا کردن اقتصاد منطقه و ارتقاء تاب‌آوری جامعه محلی از مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

توانمندسازی روستاییان با استفاده از ظرفیت‌های بومی، اولویت دادن به رفع محرومیت، حفظ عزت نفس و کرامت انسانی محرومان و رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی محلات شهر کاشان از دیگر اهداف تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی اقتصاد مقاومتی است.

موضوع دیگر تعیین شده در این تفاهم‌نامه، جلب مشارکت های مردمی و توانمندسازی جوامع محلی به منظور معیشت پایدار و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.