×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024

اقتصاد زمانه : معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۲ با اشاره به اجرای نهضت پیاده روسازی گفت: با اجرای این طرح ۲۷کیلومتر از معابر منطقه بهسازی می شود.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه ۲، محمد رضا کرمی، معاون فی و عمران منطقه با اعلام این خبر افزود: درراستای سیاست های مدیریت شهری در مناسب سازی معابر شهری و با هدف دستيابي به فضاهاي دسترس پذير براي همه شهروندان بخصوص افراد توان ياب ،سالمندان و کودکان، طرح۸۴ کیلومتر پیاده روسازی پیش بینی شد که از این مقدار ۲۷ کیلومتر آن در برنامه اجرایی قرار گرفته است .
وی بابیان اینکه براساس مطالعات صورت گرفته ۱۰۶ محوربرای اجرای طرح مناسب سازی شناسایی شده است گفت: در راستاي مناسب سازي معابر براي افراد توان یاب، اتصال سواره رو به پياده رو ،اجراي نوار بساوايي و همچنین ايجاد خط نابينايان با استفاده از سنگفرش با خط ويژه نابينايان انجام شد.
معاون فنی و عمران منطقه۲ افزود: همزمان با اجرای نهضت پیاده روسازی، مسیر دوچرخه در معابر شناسایی شده احداث می شود.
کرمی گفت: در حال حاضر طرح پیاده روسازی و دو چرخه سواری در بلوار دادمان حد فاصل بلوارپاكنژادتا بلوار شریفی ، بزرگراه جلال آل احمد حد فاصل اشرفي اصفهاني تا بزرگراه يادگار امام(ره) بزرگراه چمران حدفاصل ميدان توحيد تا باقرخان، خيابان شهرآرا، بلوار مرزداران حدفاصل یادگار امام (ره) تا شیخ فضل الله، بلوار تیموری ،خیابان حبیب الهی،خیابان ایران زمین حدفاصل میدان صنعت تا خوردین و…. اجرا شده است.
به گفته معاون فنی و عمران منطقه۲ طرح پیاده روسازی مابقی معابر شناسایی شده نیز مطابق با برنامه زمانبندی اجرا می شود.
وی افزود: در ادامه طرح مناسب سازي فضاهاي شهري ،تعدادی از ساختمانهاي اداري،فرهنگي و بوستانها نیزمناسب سازی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.